Author Topic: Venteliste: Wind River  (Read 1488 times)

Offline Gawain

• Administrator
  • Hero Member
Venteliste: Wind River
« on: September 21, 2009, 00:28:21 »
Skriv i tråden her om du vil bli med på en Play By Forum-runde av Wind River. Hvis du allerede er med i et pågående spill så vent til det er 10 eller mindre gjenværende bøfler før du føyer deg til på listen igjen (og inkluder nummeret på Gamet du er med i når du poster). Jeg fjerner posten din så fort jeg ser den og har lagt til navnet ditt i lista.

Når det startes opp et nytt spill så sendes en invitasjon (private message) til de tre/fire første navnene. Spillerne har så tre dager på å svare før moderator inviterer neste spiller på lista og setter en * bak navnet på spilleren som ikke svarte. Hvis en spiller ved et senere tidspunkt igjen ikke svarer på en invitasjon og allerede har en *, legges en ny * til bak navnet og spilleren flyttes nederst på listen. Har en spiller ** bak navnet sitt og igjen avslår en invitasjon, fjernes navnet fra listen.

Om du vil moderere ett spill så skriv det her også, jeg kommer bare til å kjøre ett i slengen selv (uansett om jeg er med som spiller eller ikke).

Venteliste
  • 1. Tor Sverre
  • 2. Kristian
  • ...

Neste spill starter 28. september såfremt vi har minimum tre spillere, eller så fort vi har fire spillere, whatever comes first.
« Last Edit: September 21, 2009, 16:19:58 by Gawain »