Da snurrer vi i gang Game IV! Dropper å sende ut invitasjoner, siden det bare er meg og brein og jeg vet han er med. Vi spiller 2-player på Normal (hovedsaklig fordi jeg ikke har progga scriptet til noe annet enn det ^^). P1 = Kristian, P3 = meg selv.
02:39:17 Deck created. 14 ghosts removed. Village: 1: Night Watchman's Beat 2: Circle of Prayer 3: Guardhouse 4: Pavilion of the Heavenly Wind 5: Herbalist's Shop 6: Buddhist Temple 7: Tea House 8: Cemetery 9: Taoist Altar. Not included: Sorcerer's Hut Monks: Player 1: Bottomless Pockets. Player 2: Move other player. Player 3: Extra power die + never roll curse die. Player 4: May exorcise and ask for help. Player 2 goes first.
Det vil si at jeg starter.
02:51:05 Ghost drawn: Ghost 1 Gloomy Minion (X) LS: Haunter on the board, MS: Haunter) RS: Tao Token
Jasså. Setter den på G2. Flytter til V2. Bruker min PT til å aktivere blå sin power (be om hjelp fra villager + exorcism). Setter først CoP til sort, og så angriper jeg. Autokill, siden den nå er 0. Velger meg en grønn token.
Blå: ingenting.
Kristian: 02:57:14 Ghost drawn: Ghost 2 Restless Dead (YY) MS: Haunter