Author Topic: Under radaren?  (Read 2821 times)

Offline supervims

• Newbie
  • *
Under radaren?
« on: February 14, 2009, 15:47:43 »
Tenkte det ville vært fint med en tråd hvor folk kunne melde fra om kule filmer som faller utenfor norske kinoers interesseliste? Vi vet jo alle hvordan fantastiske filmer som "Equilibrium", "Groove" og "The Mating Habits of the Earthbound Human" har gått dem hus forbi  ;D

Kan med en gang nevne "The Rocker" - Rainn Wilson er kung!

Dersom man føler seg virkelig nerd, kan jeg anbefale "The Gamers: Dorkness Rising"! Fullstendig mangel på skuespillerprestasjoner, billige kostymer og ræva "spesialeffekter", men bevares, så morsom  ;D
*redheads rule*

Offline Gawain

• Administrator
  • Hero Member
Re: Under radaren?
« Reply #1 on: February 14, 2009, 16:45:55 »
Ikke dumt! Mange gode indie-filmer der ute. Så for noen mnd siden den Happy-go lucky. Men ser den faktisk er på vei inn på kino her nå. Fikk vel 5'er i Adressa og. Jeg syntes bare den var sånn ok egentlig, litt i søteste laget. (folk som absolutt skal smile HELE tida gjør meg nervøs) Men det var litt kult å se han badguy'en fra Hancock som små-gæren kjørelærer.

EDIT: Kan vel nevne Once i samma slengen og. Fin film, mye bra (original) musikk. Fikk Oscar for beste låt og.
« Last Edit: February 15, 2009, 05:14:03 by Gawain »

Offline XtaZy

• BOARD
  • Newbie
  • *
« Reply #2 on: February 23, 2009, 20:34:53 »
Så "Dirty war" i går. Fikk tak i på skred på sjappa.

TV-film fra BBC/HBO. Men jeg likte den...

-C-

Offline supervims

• Newbie
  • *
« Reply #3 on: June 29, 2009, 11:32:06 »
Hvis ingen har sett 'The Fall' enda, så burde de så absolutt gjøre det ^^
*redheads rule*

Offline Gawain

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #4 on: July 20, 2010, 19:06:29 »
Mindhunters (2004). Så den i går, og syntes den var overraskende god. Hadde ikke venta mye, sett alt for mange slappe "thrillere" i det siste. Mange kjente skuespillere, og du blir sittende og gjette hele veien. Den har litt gore også (halshugging, syreskader, kattekadaver, etc), så om du er svak for sånt styr unna (eller bare be kjerringa finne på noe annet!).

Offline Gawain

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #5 on: September 10, 2010, 06:07:45 »
Fracture (2007). Awesome. Verdt å se alene for høringsmøtet når advokaten kommer i smoking :D
« Last Edit: September 13, 2010, 15:37:48 by Gawain »