Poll

Hvilke likte du?

Brainiac
0 (0%)
Collapse
0 (0%)
Fruit Drop
0 (0%)
Hungry Bob
0 (0%)
Monster Hatch
0 (0%)
Monster Munch
0 (0%)
Sports Smash
0 (0%)
Ingen av dem :(
0 (0%)

Total Members Voted: 0

Voting closed: March 17, 2009, 13:58:41

Author Topic: Nye arcadespill 25. februar 09  (Read 1874 times)

Offline Gawain

• Administrator
  • Hero Member
Nye arcadespill 25. februar 09
« on: February 25, 2009, 13:57:37 »
Tid for en ny dose arcadespill. Sju stykker denne gangen, og ett lite byks i kvalitet syns jeg. Etter å ha gitt alle en kjapp test så var det ingen av dem som slo meg som direkte dårlige ihvertfall.

Brainiac - Memory, med ganske vriene "crop circle"-aktige figurer. Milevis bedre enn stygge katter ^^
Collapse - Denne har du nok sett før og, klikk en ball for å fjern alle baller i nærheten av samme farge til alle ballene er borte.
Fruit Drop - Tetris-klone, med en liten vri. Spillet består av 10 levels, og på hver level må du fjerne 10 linjer for å gå videre. Passe vanskelig tempo og en klar avslutning så man slipper "uendelighetsfølelsen"  mange sliter med i "vanlig" Tetris.
Hungry Bob - Hjelp Bole-Bob med å hoppe etter mat. Styr unna junk food (ga minuspoeng fant jeg ut etterhvert ^^) og skrap sammen mest mulig poeng på 5 minutter.
Monster Hatch - Denne finnes i utallige variasjoner. Klikk en rute for å bytte farge på den og de fire naborutene til alle rutene har samme farge.
Monster Munch - Hjelp monsteret(?) med å spise flest mulig snøfnugg på 5 minutter. Styr unna snøballene og istappene.
Sports Smash - Bejeweled-klone.

PS: Kommer ikke til å hive opp flere spill om folk ikke stemmer ;)