Author Topic: Filmer sett i september 2011  (Read 1300 times)

Offline Gawain

• Administrator
  • Hero Member
Filmer sett i september 2011
« on: September 04, 2011, 16:06:49 »
Fired Up! (2009)
Passe sløv søndagshumor med mye eye-candy.

Kick-Ass (2010)
In all its blu-ray goodness! Fortsatt en awesome film.

The Fifth Element (1997)
Leeenge siden sist sett (hardt å tro at denne er snart 15 år gammel), og første gangen sett i blu-ray. Kongefilm!

Sucker Punch (2011)
More blu-ray glory!

Solomon Kane (2009)
Ganske god mørk fantasyfilm. Har lite kjennskap til karakteren og den opprinnelige historien, men filmen fungerte helt fint alene.

From Paris with Love (2010)
Ganske god action-film. Kosa meg hele veien!

Assassination Games (2011)
Småkjedelig action som drar på litt for langt mellom actionsekvensene. Mista litt interessen underveis p.g.a. det. Forferdelig triste fargevalg også. Måten de to kommer seg unna den siste knipa på er ekstremt teit og usannsynlig, til og med til en JCVD-film å være.

Inside Man (2006)
Ble sittende å se denne på tv en kjedelig kveld. Sett før, og den er helt klart best første gangen :) Men definitivt verdt å se om man ikke har sett den før!

The Thomas Crown Affair (1999)
Igjen, denne typen filmer med nye twists omtrent hvert kvarter, blir liksom ikke det samme den andre gangen man ser den. Helt grei film.

Transformers: Dark of the Moon (2011)
Bedre enn 2-ern i det minste, men fortsatt et godt stykke unna den første.

Bad Teacher (2011)
*gjesp*

Thor (2011)
OK+ superheltfilm.

Harry Brown (2009)
Minte meg litt om Gran Torino, sånn bortsett fra at Cains karakter er mye hyggeligere enn Eastwoods. Overraskende god film!

Dragon (2011, org.tittel Wu xia)
Minte meg veldig om en Kung Fu-versjon av A History Of Violence (som er en veldig god film). Denne er ikke fullt så god, men fortsatt vel verdt en kikk om man er glad i litt kinesisk action.
« Last Edit: September 30, 2011, 03:00:24 by Gawain »