Author Topic: Filmer sett i desember 2011  (Read 1648 times)

Offline Gawain

• Administrator
  • Hero Member
Filmer sett i desember 2011
« on: December 11, 2011, 18:12:44 »
The Debt (2010)
Pretty good! Syns den klarte å holde spenninga fint gjennom hele. Ikke noe hesblesende action akkurat, men det som var der var gjennomført. Helen Mirren skuffer sjelden, og resten av gjengen gjorde rollene sine troverdig også. Kan trygt anbefales for den som er i humør til en litt roligere thriller.

The Inbetweeners Movie (2011)

Bad Santa
Julekooos! ^^

Scrooged (1988)

Christmas Vacation

Origin: Spirits of the Past

Tigerland

The Matrix (1999)

The Matrix Reloaded (2003)

Ice Age: A Mammoth Christmas (2011)

The Matrix Revolutions (2003)

Sherlock Holmes: A Game of Shadows (2011)
Veldig usikker på hva jeg syns om denne. Spørs om jeg ikke må se den en gang til for å få gjort meg opp en definitiv mening. Jeg likte den første filmen godt, og den andre filmen er nok hakket bedre, men også en smule mer hektisk og forvirrende. Effektbruken fra førstefilmen gjentas her, og den er fortsatt imponerende, men blir litt masete etterhvert. Sherlock selv virker som han har gått helt av skaftet (ja enda mer enn før), og det er et lite under at Watson gidder holde følge (ikke at han har mye valg etterhvert). Rapace gjør en ganske god rolle, og Stephen Fry som Sherlocks bror var fantastisk. Likte du eneren er nok denne en must-see, men om du ikke likte den første kommer nok ikke denne til å overbevise deg heller.

Fatso (2008)
Meeh.

Chloe (2009)
Grei nok, men glemmes nok fort. "Overraskelsen" på slutten er ikke så veldig overraskende. Overbevisende spilt av Julianne Moore. Hvis genren fenger så finnes det mange bedre filmer, f.eks. Closer og Crash, begge personlige favoritter.
« Last Edit: January 01, 2012, 22:29:12 by Gawain »