Author Topic: Venteliste: Ghost Stories  (Read 1620 times)

Offline Gawain

• Administrator
  • Hero Member
Venteliste: Ghost Stories
« on: September 11, 2009, 02:44:14 »
Skriv i tråden her om du vil bli med på en Play By Forum-runde av Ghost Stories. Hvis du allerede er med i et pågående spill så vent i hvert fall til det er trukket 30 spøkelser før du føyer deg til på listen igjen (og inkluder nummeret på Gamet du er med i når du poster). Jeg fjerner posten din så fort jeg ser den og har lagt til navnet ditt i lista. Skriv gjerne også i posten om du har noen preferanser angående vanskelighetsgrad eller antall spillere.

Når det startes opp et nytt spill så sendes en invitasjon (private message) til de fire første navnene. Spillerne har så tre dager på å svare før moderator inviterer neste spiller på lista og setter en * bak navnet på spilleren som ikke svarte. Hvis en spiller ved et senere tidspunkt igjen ikke svarer på en invitasjon og allerede har en *, legges en ny * til bak navnet og spilleren flyttes nederst på listen. Har en spiller ** bak navnet sitt og igjen avslår en invitasjon, fjernes navnet fra listen.

Om du vil moderere ett spill så skriv det her også, jeg kommer bare til å kjøre ett i slengen selv i hvert fall (uansett om jeg er med som spiller eller ikke).

Venteliste
1. Tor Sverre
2. Kristian
3. ---
4. ---

Neste spill: Ukjent.
« Last Edit: March 08, 2010, 12:24:43 by Gawain »